jp

Reporting later from going back from Ghana to Holland...

Stuur een mailtje naar pieter_in_ghana at pietervriend.com en je krijgt automatisch een mail bij elke update.

maandag, maart 13, 2006

Op de foto: De kinderen van 'Uncle' Pieter...

Eindelijk weer een aantal fotos uit Ghana!

Een aantal kinderen van 'uncle' Pieter
Hieronder eerst o.a. Patience, ?, Pinky, Chipo, Desmond en schoolfather






'Uncle' Pieter









Mijn 'famillie'
Mijn hostfamillie, mijn hostvather Rev. Emmanuel Fianko en the landlord.









Zoek de 'Obruni'
'Ons voetbal team, mijn lokale voetbal team, de school, verkleedpartijtje en rechtsonder de drie mannen met een missie: terug naar Europa!















Ik zit op het ogenblik in het frans sprekende Benin, op weg naar Nederland.
Jullie horen snel van me!!
Aurevoir,

Pierre Vriend